עלות מעבר לבית אבות בנהריה

עלות מעבר לבית אבות בנהריה
השאר פרטים לשיחת ייעוץ ללא התחייבות

מתכננים מעבר אל בית אבות בצפון לעצמאיים? המשיכו לקרוא ותקבלו כאן מושג ראשוני אודות העלויות הצפויות לכם.

היערכות מוקדמת של המשפחה לקראת המעבר חיונית להצלחת התהליך. עליכם להתייחס לעלות החודשית, עלות חד פעמית של המעבר (במידה ויש), רכישת ציוד ותשלומים נוספים אותם דורש בית האבות. חשוב לציין שהמחירים אינם אחידים וכל בית אבות קובע מחיר משלו.

למי מתאים בית אבות לעצמאיים?

מעבר אל בית אבות לעצמאיים מיועד למבוגרים בני הגיל השלישי שמסוגלים ורוצים לנהל אורח חיים עצמאי. אלו הם מבוגרים שנהנים מחיי חברה, מטיילים ואינם זקוקים לסיוע בביצוע פעולות יומיומיות כמו לאכול, להתלבש או להתרחץ. ניתן לעבור אל בית אבות לעצמאיים במתכונת של זוג נשוי או במתכונת של יחידים.

בית אבות זכות אבות לדורותיה יוכל להציע איכות חיים למבוגרים עצמאיים או מבוגרים בעלי מוגבלות קלה. הנהלת בית האבות מספקת לדיירים תנאי דיור הולמים, תחושת ביטחון, ארוחות, חשמל ומים, שירותי רפואה בסיסיים, פעילות חברתית, חוגים, העשרה תרבותית. חלק מבתי האבות כוללים כמה מחלקות כאשר החלוקה בין המחלקות היא בהתאם לרמת התפקוד.

אלו תנאים מציע בית האבות?

בתי אבות לעצמאיים מציעים בחלקם דיור מוגן ביחידות דיור בהן הדיירים מארחים, מבשלים ומנהלים אורח חיים עצמאי לחלוטין. בתי אבות אחרים מציעים מגורים בחדרים כאשר בית האבות מספק את הארוחות ושאר שירותי תחזוקה חיוניים. כלל בתי האבות מציעים היום פעילויות חברתיות ופעילויות העשרה בהיקף זה או אחר. שירותי רפואה ושירותים סוציאליים קיימים בבתי האבות לעצמאיים, אך במידה והם נדרשים בהיקף נרחב ההמלצה היא על בית אבות עם אופציה לקבלת טיפול סיעודי תומך.

כמה עולה בית אבות בנהריה?

מחירי המגורים בבתי האבות נקבעים עלפי אופי המקום, המיקום הגיאוגרפי שלו, השירותים שהוא מציע ותנאי המגורים במקום. כך למשל, בית אבות בנהריה שמציע מגורים ביחידות דיור יהיה לרוב יקר יותר בהשוואה לבית אבות שמציע מגורים בחדרים. על מנת לבחור נכון ולקבל הצעת מחיר עדכנית כדאי לשוחח עם מנהלי המקום ועם הדיירים. לרוב בתי האבות יש כמה מסלולים של מגורים ותשלום. נציין שהתשלום החודשי כולל את כל השירותים שניתנים במקום (חוגים, ארוחות, מים, חשמל ועוד). תשלום נוסף נדרש בעבור שירותי טלפון, חיתולים למבוגרים, שירותי טלפון, מנוי לערוצי הכבלים, תרופות.

פיקוח על בתי אבות

משרד העבודה והרווחה אחראי לפקח על בתי האבות ולתת מענה למקרים בהם קשישים זקוקים לבית אבות אך אינם מסוגלים לממן זאת.

תוכן עניינים
דילוג לתוכן