בית אבות לעצמאיים: הדרך לחיות טוב בגיל הזהב

שירותי סיעוד זמינים בכל עת
השאר פרטים לשיחת ייעוץ ללא התחייבות

בתי האבות המודרניים או בשמם האחר בית אבות לעצמאיים, הם הרבה יותר ממוצא אחרון באותם מקרים בהם אבא או אימא כבר אינם מסוגלים לטפל בעצמם.

בתי האבות החדשים מציעים לבני הגיל השלישי איכות חיים גבוהה יחד עם חיי חברה תוססים, פעילויות ספורט ותרבות, שירותי ארוחות, ניקיון, השגחה רפואית, תמיכה אישית ועוד.

בית אבות לעצמאיים הוא המקום בו יוכלו ההורים המבוגרים להמשיך לשמור על תחושת עצמאות תוך עלייה באיכות החיים. בתי האבות מספקים חברה, השגחה ותחושת ביטחון.

הבדידות היא מקור לקושי משמעותי בגיל הזהב. מעבר אל בית אבות זכות לדורותיה פותר את הבעיה עם חיי חברה עשירים. דיירי המתחם כולו נפגשים במועדון לשיחות, משחקי קלפים, פעילויות ספורט, מוזיקה, הרקדות, עבודות יצירה, הרצאות אקטואליה ועוד.

מהו בית אבות לעצמאיים?

בית דיור מוגן לעצמאיים מספק מסגרת תומכת המעודדת את הדיירים להמשיך לשמור על עצמאות. ההשגחה, הטיפול העקיף, התמיכה ובעיקר החברה, מעודדים את בני הגיל השלישי להמשיך להיות עצמאיים ואף לחזור להיות עצמאיים לאחר תקופה של מחלה.

קשיש יוגדר כעצמאי בהתאם ליכולת שלו לבצע בעצמו פעולות יומיומיות בסיסיות. ההגדרה מתייחסת ליכולות תפקוד גופניות וליכולות תפקוד מנטליות. אם הקשיש מסוגל לתפקד בעצמו ללא צורך בסיוע הוא מוגדר עצמאי ויוכל לעבור להתגורר בבית אבות לעצמאיים. נציין כי גם בתי האבות העצמאיים מספקים טיפול רפואי ונמצאים תחת פיקוח רפואי.

בחירה נכונה של בית אבות בנהריה לעצמאיים

העיר מציעה כמה אפשרויות דיור מוגן בעבור בני הגיל השלישי. בחירה נכונה של בתי אבות בנהריה תתבסס על התאמה בין תנאי המגורים והאווירה בבית האבות לבין היכולות, הרצונות והאופי של הדייר.

בבואנו לבחור בית דיור מוגן המיועד לעצמאיים חשוב לבחון את תנאי המגורים, את הטיפול הרפואי הניתן במקום, את המיקום, את רמת האבזור והניקיון, את המאפיינים של עיקר הדיירים ואת היקף חבילת השירותים לדייר.

כדאי לוודא שיש בבית האבות הנבחן אפשרות לקבלת ארוחות, שירותי ניקיון, כביסה, פעילות גופנית, יצירה, טיולים, הרצאות תרבות, חוגים ועוד. חשוב יהיה לבחור בית אבות בנהריה שמספק תמורה מלאה בעד כספכם ורמת חיים הולמת.

תוכן עניינים
דילוג לתוכן