פעילויות והפעלות של בית אבות לעצמאיים

פעילויות והפעלות של בית אבות
השאר פרטים לשיחת ייעוץ ללא התחייבות

מעבר אל בית דיור מוגן בעבור קשישים עצמאיים מתבצע במקרים רבים מתוך מטרה לפתור את בעיית הבדידות ובעיית השעמום, פעילויות והפעלות של בית אבות לעצמאיים כאן כדאי לפתור את הבעיה הזאת.

בית אבות זכות לדורותיה לעצמאיים הוא הזדמנות לחיים חברתיים תוססים, היכרויות חדשות, פעילויות ספורט, פעילויות חברתיות, העשרה עצמית, הרחבת אופקים וגילוי תחביבים חדשים דווקא בגיל השלישי. סדר היום בבתי האבות לעצמאיים עשיר בפעילויות, חוגים, הפעלות ושאר אטרקציות. בכל יום נהנים דיירי המקום מחוויות חדשות ואפשרות לבלות עם קבוצת בני גילם.

 פעילות גופנית בבתי אבות:

הכול מסכימים כי פעילות גופנית חיונית בכל גיל על מנת לשמור על הבריאות. בגיל הזהב, הפעילות הגופנית הופכת חשובה עוד יותר לחיזוק השרירים, היציבה והמרצת זרימת הדם. את הפעילות הגופנית יש להתאים ליכולות של גוף ולבצע תחת פיקוח. מסגרת של בית אבות לעצמאיים מאפשרת השתתפות קבועה באימונים וחוגי ספורט מגוונים. הפעילות מתבצעת בצורה בטיחותית תחת פיקוח והדרכה צמודה.

פעילויות העשרה לגיל הזהב

חוגים של יוגה, דמיון מודרך, ציור ופיסול זוכים לפופולריות רב בבתי אבות לעצמאיים. הדיירים שמחים על ההזדמנות לגלות מחדש תחביבים ישנים, להכיר תחומים חדשים, לייצור וליהנות מתחושת שלווה ורוגע. את כל החוגים מעבירים מדריכים בעלי ניסיון והכשרה מתאימה.

בית אבות לעצמאיים עם פעילות חברתית

הבדידות היא אחת הסיבות העיקריות המביאות קשישים עצמאיים לעבור אל מסגרת של דיור מוגן. מסגרת בית האבות מאפשרת היכרויות חדשות עם בעלי תחומי עניין דומים, השתתפות בפעילויות חברתיות ומציאת תעסוקה בכל רגע. הפעילויות בבתי האבות מתקיימות במתכונת קבוצתית על מנת לעודד אינטראקציה חברתית בין הדיירים. גם דיירים חדשים מצליחים בתוך ימים בודדים להשתלב בפעילויות, להכיר חברים חדשים וליהנות מכל רגע.

היכן מתקיימות רוב הפעילויות?

פעילויות והפעלות של בית אבות לעצמאיים מתקיימים ברובם בתוך מתחם בית האבות. הדיירים נהנים משיעורי התעמלות, אומנות, יצירה, מוזיקה, יוגה ורבים נוספים, מבלי לצאת ממתחם בית האבות. אל אולם ההרצאות והכנסים מוזמנים מעת לעת מרצים, מוזיקאים ושאר אמנים. מעת לעת מתארגנות פעילויות מחוץ לכותלי בית האבות עם הסעות מסודרות וליווי ש הצוות.

כל הפעילויות המתקיימות במסגרת בית האבות מותאמות ליכולות הפיזיות ולתחומי העניין של הדיירים. את הפעילויות מעבירים גורמים מוסמכים תחת פיקוח של צוות בית האבות. הדיירים כולם מוזמנים להירשם להשתתפות בפעילות. הצוות המקצועי מעודד את הדיירים לקחת חלק פעיל בפעילויות ולהיות פעילים מבחינה חברתית. במידת הצורך מסייע הצוות המקצועי לדיירים המתמודדים עם מוגבלות כלשהי לקחת חלק בפעילויות ובחיי החברה של הבית.

תוכן עניינים
דילוג לתוכן