בית אבות בנהריה לעצמאיים

בית אבות בנהריה
השאר פרטים לשיחת ייעוץ ללא התחייבות

הדבר החשוב ביותר לבני האדם בכל גיל הוא להיות פעילים ולחיות חיי חברה מלאים, לכן גם אם כבר הגעתם לגיל הזהב- אינכם צריכים להתפשר על הדברים הללו. אם אתם מתגוררים באזור נהריה וקיבלתם החלטה לעבור מביתכם הפרטי אל בית אבות לעצמאיים,

חשוב שתמצאו מקום אשר יאפשר לכם ליהנות מסביבת מגורים מותאמת למבוגרים מבחינה פיזית, אך כזו שתייצר עבורכם גם סיפוק והנאה מכל תחומי החיים: תרבות, פעילות גופנית, יצירה ועוד.

בית אבות בנהריה שיתאים לכם צריך לעמוד במספר קריטריונים, על מנת שתחושת המגורים בו תהיה נוחה ונעימה ממש כמו בבית פרטי, תוך קבלת מיטב השירותים הרפואיים הנדרשים לכם כאנשים מבוגרים.

מה חשוב לבדוק כשמחפשים בית אבות בנהריה לעצמאיים?

ההחלטה לצאת מהבית שבו גרתם במשך שנים ולעבור לבית אבות – אינה פשוטה, אך עבור אנשים מסוימים היא הכרחית על מנת לשמור על איכות חיים מיטבית.

ייתכן שבגילכם אתם כבר נזקקים לסיוע בביצוע של פעולות מוטוריות מסוימות בחיי היום-יום, וחשוב שתהיה לכם את האפשרות לקבלת עזרה סיעודית צמודה וטיפול רפואי מיידי בעת הצורך.

עם זאת, אין זה אומר שאתם חייבים להגביל את עצמכם בדברים שמעניינים אתכם: אתם עדיין יכולים לצייר, לרקוד, להקשיב להרצאות וליהנות משיחה ומשחק עם החברים שלכם.

בדיוק בגלל זה, אם אתם מחפשים מקום חדש לגור בו- כדאי שתבדקו את תנאי המגורים המוצעים ואת הפעילויות המתקיימות בתוכו עבור הדיירים:

  1. חשוב שיהיה לכם חדר פרטי ונוח, אותו תוכלו לעצב לפי טעמכם.
  2. מומלץ לוודא כי מדובר בבניין הממוקם בתוך הקהילה, מה שיאפשר לכם ליהנות מהסביבה בה אתם חיים, גם מחוץ לבית האבות עצמו.
  3. ישנה חשיבות רבה למקצועיות של העובדים, לאיכות המזון המוגש, וכמובן לגיוון של הפעילויות שניתן להשתתף בהן על מנת ליהנות מהזמן הפנוי כמה שיותר.

בחיפושיכם אחר בית אבות בנהריה שיעמוד בתנאים הללו ובדרישות הספציפיות שלכם, חשוב שתבקרו בעצמכם בתוך המקום עצמו, על מנת להתרשם ממנו כמו שצריך.

בית אבות שמעסיק עובדים מקצועיים ודואג לדייריו בכל ההיבטים, יהווה עבורכם מקום נפלא לגור בו, שבו תרגישו בבית.

תוכן עניינים
דילוג לתוכן